15 תשובות
גאה בך שהצלחת לאכול :) אמנם זה לא הרבה אבל כל התקדמות היא התקדמות תנסי לאכול כל יום קצת יותר.
מאחלת לך רק טוב
מאחלת לך רק טוב
אבל לא הרבה
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה גם כןאב לי שאני אוכלת ואני מרגישה שלא באלי לאכול בכלל מוזר לי לאכול
אבל אני לא מצליחה גם כןאב לי שאני אוכלת ואני מרגישה שלא באלי לאכול בכלל מוזר לי לאכול
אנונימית
כואב לך לאכול כי את לא רגילה לאכול זאת אומרת שהפיתרון הוא שתתחילי לאכול יותר.
אבל בהדרגה
אבל בהדרגה
אם כואב שאת אוכלת אז תנסי מחר להתחיל לאכול מדברים קלים כמו תה עם לימון, אחר כך חביתה או ביצה קשה ואז לאכול דברים קלים בסגנון אבל תאכלי דברים עם כמות גבוהה של חלבון
וזה שאת מרגישה שאת לא רעבה לא אומר שהגוף לא צריך אוכל
וזה שאת מרגישה שאת לא רעבה לא אומר שהגוף לא צריך אוכל
שואל השאלה:
אני לא רוצה לאכול אין לי תאבון בכלל
אני לא רוצה לאכול אין לי תאבון בכלל
אנונימית
אין לך תאבון כי את לא אוכלת
אנונימית
זה שאין לך תיאבון לא אומר שהגוף לא צריך אוכל הייתה לי תקופה כזאת שלא הייתי רעב בכלל במשך הרבה שעות אבל עדיין אכלתי כי הגוף צריך לאכול בשביל להפיק אנרגיה
שואל השאלה:
אני לא אוכלת כי אין לי תאבון
אני לא אוכלת כי אין לי תאבון
אנונימית
שואל השאלה:
זה יותר מזה
זה יותר מזה
אנונימית
גאה בך בשאכלת היום :)
אני מבינה שאין לך תיאבון, אבל את צריכה לאכול מחר. את לא חייבת הרבה, תנסי להתקדם עם בערך אותה כמות כמו שאכלת היום. אם את מרגישה שאת יכולה קצת יותר זה אפילו יותר טוב.
בהצלחה!
אני מבינה שאין לך תיאבון, אבל את צריכה לאכול מחר. את לא חייבת הרבה, תנסי להתקדם עם בערך אותה כמות כמו שאכלת היום. אם את מרגישה שאת יכולה קצת יותר זה אפילו יותר טוב.
בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היום אכלתי
אבל היום אכלתי
אנונימית
בבקשה מחר תאכלי הרבה
אם לא אכלת משבת בצהריים זה אומר שחסרה לך הרבה אנרגיה ואת לא תתפקדי טוב
אם לא אכלת משבת בצהריים זה אומר שחסרה לך הרבה אנרגיה ואת לא תתפקדי טוב
שמעו טיפ!
אני הייתי עושה בחודשים האחרונים דיאטות מטורפות. כל הזמן הייתי עסוקה בזה ולא שיחררתי. ומאז כל הדיאטות האלה אני רק עליתי במשקל יותר ממה שהייתי!! זה גורם להיות עוד יותר רעבים ואז אוכלים בלי שליטה! כשאנחנו לא מתעסקים בזה יותר מידי אז אוטומטית הגוף שלנו אוכל בכמות הנכונה לו
לא פחות מידי ולא יותר מידי. אז מניסיון ומכל הלב אל תחשבו על זה הרבה וזהו. דיאטה זה משמין. תהנו ואל תדפקו חשבון לאף אחדד כי אתן שוות כמו שאתן ❤
אני הייתי עושה בחודשים האחרונים דיאטות מטורפות. כל הזמן הייתי עסוקה בזה ולא שיחררתי. ומאז כל הדיאטות האלה אני רק עליתי במשקל יותר ממה שהייתי!! זה גורם להיות עוד יותר רעבים ואז אוכלים בלי שליטה! כשאנחנו לא מתעסקים בזה יותר מידי אז אוטומטית הגוף שלנו אוכל בכמות הנכונה לו
לא פחות מידי ולא יותר מידי. אז מניסיון ומכל הלב אל תחשבו על זה הרבה וזהו. דיאטה זה משמין. תהנו ואל תדפקו חשבון לאף אחדד כי אתן שוות כמו שאתן ❤
שואל השאלה:
אני לא עושה דיאטה ואני לא מנסה לרדת במשקל אני באמת לא רוצה לאכול
אני לא עושה דיאטה ואני לא מנסה לרדת במשקל אני באמת לא רוצה לאכול
אנונימית
באותו הנושא: