4 תשובות
סבבה אולי קצת יותר מדי אבל אחלה
זה בסדר אבל מי שוטף שוקולד מהאמ אנד אמס
מעולה, זה לא המון בכלל, אבל תוסיפי מנת ירקות... דברים יותר מזינים בנוסף..
זה בסדר
ממליצה לך לאכול פחות שטויות ומתוקים