7 תשובות
רואקוטן
קחי ראקוטן למה גלולות
שואל השאלה:
אני על ראוקוטן ארבע חודשים ולא רואה כזה שינוי
אני על ראוקוטן ארבע חודשים ולא רואה כזה שינוי
אנונימית
צריך לחכות
ארבעה חודשים טיפול זה לא מספיק בשביל לראות תוצאות
ארבעה חודשים טיפול זה לא מספיק בשביל לראות תוצאות
כנראה את צריכה מינון יותר גבוה תגידי את זה לרופא עור
שואל השאלה:
לא מצפה לתוצאות, אבל כן אמור להיות שינוי בשלב הזה יש שינוי ממש קטן עדיין יש לי אקנה מעצבן
לא מצפה לתוצאות, אבל כן אמור להיות שינוי בשלב הזה יש שינוי ממש קטן עדיין יש לי אקנה מעצבן
אנונימית
שואל השאלה:
אני על 40^^^ והאקנה לא מספיק חמור ודלקתי בשביל להעלות ל60
אני על 40^^^ והאקנה לא מספיק חמור ודלקתי בשביל להעלות ל60
אנונימית
באותו הנושא: