6 תשובות
3 חודשים
מה זה גלולות לאקנה? ראוקטן?
אם כן אני ראיתי בחודשיים הראשונים שיפור קטן
זה לא קסם זה לא עובר ברגע שאת מתחילה אבל זה עובד בסופו של דבר
^דרך אגב בחודש וחצי הראשונים זה רק היה יותר חמור
אבל זה תלוי בסוג עור שלך ובעוד מלא דברים
שואל השאלה:
לא ,גלולות למניעת הריון פשוט לוקחים אותן לפתור את הבעיה של האקנה .פעם הייתי לוקחת ראוקוטן אבל התחיל לי דיכאון קשה ,אישית לא ממליצה על זה בכלל .
אה לא שמעתי על זה
סליחה, לא ידעתי למה התכוונת :,)
שואל השאלה:
הכל טוב3>תודה בכל מקרה