3 תשובות
לא לוקחים גלולות למניעת הריון בשביל זה.
קחי ריאקוטן.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי אקנה הורמונלי אז מה שיעזור זה רק גלולות
לא יודעת מי אמר לך את זה אבל זה לא נכון.
גם ריאקוטן מבוסס על הורמונים.
אנונימית