4 תשובות
כי ככה זה החיים לפעמים עליות ולפעמים ירידות
אין מה לעשות אלו החיים ואנו צריכים להתמודד ותמיד להסתכל על הצדדים הטובים בחיים
בחיים יש עליות וירידות,
את כאן ללמוד והם קשים שתלמדי להתמודד עם זה,
יש דברים קשים נכון אבל גם יש לא, הכל עובר בסוף,
וככה זה החיים
בגלל שאת חושבת שהם קשים. זאת הסיבה.
תשני את זה
ותפסיקי לקרוא על דברים כאלה מדכאים
אנונימית