13 תשובות
כי החיים שלנו חרא , אין מה לעשות
ככה זה
כי רוצים לדפוק אותהו ולראות איך נתמודד , ככה זה
כי חיים מושלמים היו חסרי מטרה לחיות אותם
כי אז היה משעמם ולא היינו יודעים איך להתמודד עם בעיות ולהתגבר עליהם
שואל השאלה:
וכשהחיים לא מושלמים אתה סובל
אנונימית
החיים לא יכולים להיות מושלמים, וטוב שכך
צריך שיהיה רע בשביל שיהיה טוב
אני בדיכאון כבר מלא וזמן לא משנה מה עשיתי לא הצלחתי לצאת ממנו, יש לי יותר מדיי בעיות אבל חייב להתמודד ולהבין שבסוף זה יעבור
אנונימי
כי אז החיים היו משעממים
צריך דרמות בשביל לחיות
כל שינוי מביא איתו כאב, ויש פעמים שפשוט כואב, השאלה מה עושים עם זה. מכל דבר אפשר לצמוח, כאבי גדילה זה כאב, אבל רק ככה גדלים
שואל השאלה:
אני תמיד מרגישה שיש לי לחצים בגוף, אני תמיד דואגת מהעתיד, יש לי לפעמים מועקות שלא נותנות לי לישון
אני עייפה מזה, וזה למה אני שואלת למה החייםחייבים להיות כאלה בעייתים, קשה לי.
אנונימית
מוזמנת לפרטי אם תרצי, בגדול אומר שאת מסתכלת על התמונה הגדולה, מה יהיה קדימה, זה אחד הדברים שצריך לקבל שרנחנו לא יודעים מה יקרה. החיים ממשיכים. אנחנו יכולים רק להסתכל על ההווה והעתיד הקרוב ולעשות מה שאפשר, השאר ביד האלוקים
אני בדיוק כמוך^ היה לי תקופה שרציתי לסיים את החיים שלי בגלל שפחדתי מההמשך