9 תשובות
כלבה בא לי להרגיש כמו לאקי הכלב שלי
דולפין, חיה ממש חמודה
אנונימית
אוגר / ארנב כי זה חמוד
זאב
מנסה לשרוד ותוקף
מנסה לחשוב מה הכי פחות סיכוי שאני ימות או שכשאחזור להיות אני הכי פחות יגעל
אולי איזה ציפור ענקית דמיינו את זה חחח זה ממש מגעיל
קואלה,, לישון כל היום
חתול!
כי אני מתה על חתולים הם כאלה מתוקים.
ברדלס.
כי היא החיה הכי מהירה בעולם.
חתול. חיה אצילית, מהממת ולא עושה הרבה.
באותו הנושא: