9 תשובות
כלבה בא לי להרגיש כמו לאקי הכלב שלי
דולפין, חיה ממש חמודה
אנונימית
אוגר / ארנב כי זה חמוד
חתול!
כי אני מתה על חתולים הם כאלה מתוקים.
מנסה לחשוב מה הכי פחות סיכוי שאני ימות או שכשאחזור להיות אני הכי פחות יגעל
אולי איזה ציפור ענקית דמיינו את זה חחח זה ממש מגעיל
קואלה,, לישון כל היום
ברדלס.
כי היא החיה הכי מהירה בעולם.
חתול. חיה אצילית, מהממת ולא עושה הרבה.
זאב
מנסה לשרוד ותוקף
באותו הנושא: