4 תשובות
היי גם אני
בהצלחה לנו!!
ואני בטוחה שיהיה בסדר זו לא שנה מאוד מלחיצה אם את לומדת לנהל את הזמן שלך ורוב הבגרויות בכלל לא מתחילות בשנה הזאת לפי מה שאמרו לי ואין לך בכלל מה להלחץ כבר מעכשיו
אני עכשיו בכיתה י ואני אומרת לך הכי בכנות אם את לא הולכת על חמש יחידות במתמטיקה אז כל החומר יהיה קל ברמות
אנונימית
שמעי אין לך כזה מה להילחץ
אני גם לפני הייתי כזה וואו בגרויות
גיליתי שלא
אנונימית
אין מה להילחץ, זה לא כזה קשה