4 תשובות
תצרפי עוד אחת
אבל אל תהיי רק איתה ככה כמעט בטוח תיפרדו
תרגעי מה שיהיה יהיה את תמצאי עוד חברות הכל בסדר אם הן חברות הן לא יתרחקו. תאמיני לי שאיו לך מה לפחד פחד רק יגרום לזה
אנונימית
שלישייה זה תמיד קשה, תמיד מישהי אחת מרגישה בחוץ. בכל מקרה כדאי לך לנסות להכיר עוד חברות וככה לא תרגישי תלויה בהן, ואולי תגדילי קצת את החבורה (או שהן יהיו מחוץ לחבורה שזה גם בסדר)