4 תשובות
אין מה לעשות הוא החבר הכי טוב שלך ולקחת אותו במובן הזה ואת פשוט לא נמשכת אליו וזה בסדר
מישהי דחתה אותו והוא שואל אותך כאפשרות שניה???
נמוך שלו
נמוך שלו
אין לך ממה להיות עצובה אל תעשי כלום רק תרשמי לו ככה: תקשיב (שם כינוי) אני אוהבת אותך ואצה יודע אבל אני מעדיפה אותך כחבר טוב שלי זה פשוט לא מתאים אתה מבין?❤❤)מקווה שעזרתי❤❤
יכול להיות שהוא לא מתחיל איתך.
אלה הוא מתכוון לבדוק אם נשים היו מתחילות איתו או משהו כזה. כאילו הוא בודק אם הוא הטעם של מישהי.
אלה הוא מתכוון לבדוק אם נשים היו מתחילות איתו או משהו כזה. כאילו הוא בודק אם הוא הטעם של מישהי.
אנונימי
באותו הנושא: