7 תשובות
כל הכבוד על האומץ אבל עדיף שגילויי רגשות יקרו פנים מול פנים ולא בטלפון (דעתי האישית), בהצלחה לך עם זה, תעדכני.
שואל השאלה:
הוא ענה
הוא ענה
אנונימית
מה הוא ענה
שואל השאלה:
הוא כתב שאנחנו צריכים לדבר על זה ואמרתי לו פשוט לא משנה כי נלחצתיי
הוא כתב שאנחנו צריכים לדבר על זה ואמרתי לו פשוט לא משנה כי נלחצתיי
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף
אוףף
אנונימית
תקבעי איתו פגישה למה את עושה מהלך ובסוף מורידה הילוך? תאזרי אומץ ותקבעי
שואל השאלה:
הוא אמר שנדבר על זה מתי שארגיש בנוח ולא להיות לחוצה
הוא אמר שנדבר על זה מתי שארגיש בנוח ולא להיות לחוצה
אנונימית
באותו הנושא: