7 תשובות
זה לא שהוא מניאק
אולי הוא פשוט פחות בעניין שלך
לפחות לא שמרת בלב❤
איזה zero הוא (אני לא מדבר על המשקה)

כל הכבוד שהורדת את זה מהלב
אל תתבאסי, יש הרבה דגים בים כמו שאומרים..
אויש לא נורא

כל הכבוד לך על זה לפחות הורדת את זה מהלב!

אולי זה היה שוק בשבילו שלא עיקל טוב לכי תדעי, אל תתבאסי, יש עוד הרבה דגים בים והכל יהיה בסדר! תשמעי שירים, תראי סרטונים מצחיקים, תדברי עם חברות
תתעסקי בדברים חשובים
הראל- מה זאת אומרת 3- 4 שנים? בגיל 10 הצעת למישהי בפעם הראשונה?
יש הרבה סיבות לזה.
או שהוא לא בקטע או שהוא לא יכול להכיל את זה כי זה בא משום מקום
או שכבר יש לו קראש
או שאנא עראף לא בטח שהוא הוא פשוט חסר רגישות.
בקיצור שיהיה לך בהצלחה איתו. אני זוכר שהצעתי למישהי בפעם הראשונה לפני איזה שנתיים שלוש ארבע ובהתחלה היא אמרה לי אוקיי, לא. אבל אחרי שהיא קיבלה את זה היא אמרה לי כן. אז פשוט שימי לב
לא הגיל שלי באתר שונה מהאמיתי סתם עשיתי גיל