7 תשובות
זה טונות סוכר אז כן
כל דבר הוא רעיל אם אוכלים הרבה ממנו
שאני אוכל אחד כבר יש לי בחילה..
אז 190??
אז 190??
נראלי שכן. בחמצוצים יש המון סוכר ונוגדנים ויטמינים ממש לא טובים
כנראה שכן זה מלא סוכר
לא, אבל זה יכול לגרום לפלוצים בגלל כמות הנתרן הגבוהה שלהם.
יש מלא סיבות למה להימנע..מפוצץ ברעלנים..ככה בכללי..על רגל אחת...
עיזבו שכיום קיימת הרעלה מכוונת..מכל בקטגוריות..
עיזבו שכיום קיימת הרעלה מכוונת..מכל בקטגוריות..
באותו הנושא: