27 תשובות
לא אבל זה די מגעיל כי זה לכלוך..
זה פשוט מלא חיידקים
שואל השאלה:
שמעי זה לא היה בכוונה סתם אכלתי תציפורנים וזה נבלע
אנונימי
זה חיידקים ולכלוך איכ
לא יקרה לך כלום אבל זה סתם דוחה
כן...זה חיידקים..תעשה מניקור
זה לא רעיל זה המון המון חיידקים
פעם אחת בטעות לא תמות מזה אל תדאג
איכ לא מה-
זה לא יהרוג אותך, אבל זה מלא חיידקים
שואל השאלה:
מה מחלות בלעתי ממש בקטנה
אנונימי
שואל השאלה:
מה מחלות יכול לקרות לי משהו?
אנונימי
הכל טוב, כל עוד זה לא בכוונה וזה קרה בטעות אז בסדר
נו בסדר פעם אחת בטעות לא תמות מזה
רק לא לאכול את זה באופן קבוע
שואל השאלה:
איזה מפחידים אתם מה מחלות ימח שימכם
אנונימי
לא איזה מחלות איזה מגזימים לא יקרה לך כלום
אומרים לך הכל בסדר לא תמות
יש יותר גרוע מזה?
שואל השאלה:
כן אמרתם מחלות אני מפחד מזובב שהולך עלי שלא יגרום לי לכלום הכול מפחיד אוצי
אנונימי
זה לכלוך שהצטבר מתחת לציפורן שלך,
וכמו שרוב העונים כאן בסטיפס רשמו לך.
יש שמה הרבה חיידקים, לא יקרה לך כלום.
אבל, אם המערכת החיסונית שלך לא כל כך חזקה, אז כן יש סיכוי שתחלה במשהו.
שואל השאלה:
אין לי הרבה ויטמנים יכול לקרות משהו דיי נו אתם מלחיצים אותי
אנונימי
שואל השאלה:
וגם לא אכלתי זה את זה בלעתי ממש בקטנה
אנונימי
שואל השאלה,
לא יקרה לך כלום. הסיכויים מאוד נמוכים שתחלה במשהו. זה לגיטימי, הרבה אנשים בטעות בולעים את זה.
אח שלי איזה היסטרי אתה תרגע לא יקרה לך כלום
שואל השאלה:
סבבה אחי תודה אבל איזה מלחיצים אנשים בתגובות דיי מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה רוצה אחי אני נלחץ מהכול אני פרנואיד אם ככה אומרים
אנונימי
שואל השאלה:
אה
אנונימי
שואל השאלה:
הגיוני שאני מרגיש משהו בגרון שמציק כזה או שזה סתם פסיכולוגי
אנונימי
פסיכולוגי פסיכולוגי