10 תשובות
מה הבעיה תשבי מאחורה אם לא נוח לך
זה נורמלי לגמרי
זה נורמלי
אני גם הייתי מצחרפנת, את לא משוגעת.
עושה בשכל.
לדעתי...
כמה מיקרים... כמה מחשבות של נשים ש... להן שום דבר לא יקרה...
קצת זהירות(לא פחד- אלה זהירות.) לא תזיק.
את לא משוגעת בכלל.
עם כל הכבוד למנהלת סניף שלך היא מגזימה, אין שום סיבה שבעי הביתה בשעה מאוחרת עם גבר זר זה מסוכן ואם היא לא מבינה את זה (למרות שקשה לי להאמין שהיא לא מבינה את זה, יותר הגיוני לי שהיא מבינה שזה מסוכן ואין לה כוח להתעסק עם זה אז היא מנסה להוציא אותך הלא בסדר בסיפור) היא מוזמנת לקפוץ
את ממש לא משוגעת זה שהוא מנהל סניף לא עובר שהוא טהור
לצערנו היום כל כך מפחיד לנסוע עם גברים ברור שלא כל גבר אנס פדופיל רוצח וכו אבל עדיין
הפחד מובן
כבר היה מקרים שמישהי עשתה בייביסיטר והאבא החזיר אותה ואלוהים ישמור
יש מצב המנהל סניף נחמד אבך אפשר להבין אותך
שלא ייאמו עלייך יש לך כל זכות לפחד