5 תשובות
את לא משוגעת אנחנו לא שולטין על מי שאנחנו אוהבים:)
אבל עדיף שתוותרי על זה כי הוא בן דוד שלך..
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת זה הגיוני אין לנו שום שליטה על התת מודע שלנו, אבל הקטע הוא שאני לא חושבת עליו בקטע מיני רומנטי אני חושבת עליו בקטע כזה של צחוקים ואני רוצה ממנו יחס
וואי איזה קטע זה המקרה ה3 ששמעתי עליו כנראה קורה הרבה מבחינת ההלכה זה בסדר אבל זה טיפה מוזר וזה גם לא נורא מקסימום תשימו פס הבעיה הגדולה זה הגנטיקה שיכולים לצאת ילדים לא הכי בריאים,וואי אני מזה מבין אותך....בהצלחה לך
אם זה לא מיני אז אין סיבה שלא תיהיו חברים טובים, להיפך תהנו מזה..
אנונימית
שואל השאלה:
זה הקטע אבל הוא לא שם עליי