4 תשובות
זה לא פשוט אבל אני מבטיח שהכל יהיה בסדר
שעשית בשכל.
היא לא יכולה להחליט לך עם מי להיות בקשר. היא צריכה לכבד
היא לא יכולה להחליט לך עם מי להיות בקשר. היא צריכה לכבד
אולי עבר עלייה משהו, אם הייתן ככ קרובות חבל לנתק קשר, במיוחד אם היא אחות של הבן זוג של אמא שלך(פוטנציאלית משפחה).
לא היה לי נעים להיות בקשר עם האח אבל לא עם האחות...
לא היה לי נעים להיות בקשר עם האח אבל לא עם האחות...
בטח הייתה מתוסכלת הוציאה עלייך עצבים. לא משהו שאת צריכה להתייחס אליו
באותו הנושא: