8 תשובות
בטח שלגיטימי
אנונימית
תמיד תוכל לבקש סליחה
שואל השאלה:
יכול אבל היא יצאה גם לא בסדר אז כבר לא יודע מה לעשות. בינתיים אני פחות בקטע של לבקש ממנה סליחה
אנונימי
גם אם לא תחזרו הגיוני שאתה מתגעגע
הגיוני ולגיטימי תמיד שתגעגע (זה יעבור)
אם לא הסברת לה למה ניתקתם קשר לדעתי בכל זאת מגיע לה לדעת
שואל השאלה:
אע ברור שהסברתי
הוצאתי עצבים בהודעה אפילו בגלל הסטיגמה עליה שהיא 50 אחוז נכונה. אבל אני הבנתי רק עכשיו שעשיתי את זה מהר מדי והייתי צריך לחכות אבל קורה למדתי מטעות וואטבר
אנונימי
תבקש סליחה אבל מן הסתם שאתה תגעגע אליה אם אתם לא תחזרו לדבר
שואל השאלה:
כן אבל אני לא חושב שמגיע לה סליחה כרגע. אולי אני אחשוב אחרת עוד כמה זמן אבל לא חושב שעכשיו צריך..
טנקס על העזרה
אנונימי