7 תשובות
לפעמים צריך להיות אנוכית.
שואל השאלה:
באמת קשה לי היא ממש קיבלה על זה רגשות אשם אבל זה הכי הכי הכי הגיע לה שיש
אנונימית
אז זהו, היא תתגבר.
זאת אמפתיה שלא אמורה להיות לך. אם נפטרת מאדם שרע לך את לא אמורה להרגיש רגשות אשם למה שיקרה לו.
4AM
אני מבין אותך ולגיטימי שיהיו לך רגשות אשמה, אבל עדיף שהיא תבכה עכשיו מאשר שזה לא היה קורה ואת היית זאת שבוכה.
שמח בשבילך שעשית את הצעד הנכון❤
תיהיה קצת אגואיסטית.. תזכרי בתקופות האלו שהיה לך רע איתה...
קודם את, אחרי זה אחרים.. לא הפוך.
קרה לי גם, תנסי למצוא מישהו שאת יכולה לדבר איתו ולםרוק לו ואם זה לא עוזר אז פשוט הסחת דעת אינסופית עד שאת מרגישה שאת סבבה