9 תשובות
להיות גיי
שואל השאלה:
אני לא גיי
אנונימי
אתה גבר רגיש זה לא הופך אותך לנשי
תשתדל לא לקחת ללב כל דבר ויותר לזרום
תהיה מי שאתה הכל בסדר אתה לא צריך להשתנות
שמעתי באיזה פודקאסט שיש כזה דבר אנרגיה נשית ואנרגיה זכרית או משהו
כנראה שאתה נמצא יותר באנרגיה הנשית שלך
אולי כדאי שבאמת תצפה בזה ביוטיוב
אבל בלי קשר לזה פשוט תתחיל להציב גבולות ותפתח עמוד שידרה במקום לפעול ממקומות של רגש וכאלה
אנונימית
תהיה מי שאתה ואל תשתנה בשביל אף אחד
זה שאתה רגיש לא אומר שיש לך אופי נשי..
כולנו רגישים כולנו לוקחים ללב לפעמים והכל טוב זה נורמאלי כי אנחנו בני אדם.
כנראה יש לך אינטלגינציה רגשית גבוהה, גם לי יש את זה
רגשות לא הופכים אותך לנשי, הם הופכים אותך למישהו שלמרות הסטיגמה הרעילה שלגברים אין רגשות או שטות כזאת, אתה לא מדחיק את מה שאתה מרגיש, וזה דבר טוב. אתה לא צריך להתבייש בזה אלא לקבל את זה ולהתגאות בזה.