7 תשובות
עצוב לשמוע, תדעי שלא כולם כאלה.
תנסי להכיר עוד חברים, בסוף תמצאי חברים אמיתיים שיתמכו בך כשאת צריכה אותם ולא יצחקו עלייך.
א, לא יפה להגיד "בנים", זה הכללה.
ב, הם כנראה אנשים שלא לוקחים אותך ברצינות, לא חושב שזה יעבור בקרוב.
שואל השאלה:
אני לא מכלילה את הבנים לפני שנה היה לי חבר מאוד טוב שעזר לי בכל מה שאני צריכה הכוונה היא לבנים שאני מכירה
הלוואי והייתי פחות רגיש ממה שאני.

והם בכיתה ז.. אנחנו מטומטמים בגיל הזה.
זה לא מסתיים
רק כשהם אוהבים מישהי עד מעל הראש ורק אז אולי אבל אולי יהיה אכפת להם
לא מסתיים לעולם רב הגברים פחות רגישים מרב הנשים
כשתגדלי והם יגדלו. ילדים בכיתה ז הם מטומטמים.