התחברות
הרשמה
זה הגיוני שלפני שנתיים אובחנתי עם דיסלקציה והשנה אובחנתי בלי?
6 באפריל 2023, 02:52
התאהבות
מחזור
3 תשובות
לא
ג
גורילהמהתנור
לא ממש
א
אילון מאסק
לא .... תבדקי את זה שוב
N
Nicky Minaj
באותו הנושא:
אז ככה אני אובחנתי כצליאקית לפני כמה ימים..
איך זה הגיוני שבריאת העולם קרתה לפני 5000 ומשהו שנה אבל הדינוזאורים נכחדו לפני מליוני שנים
היי אובחנתי עם סרטן לפני כמה ימים
הגיוני שאני תקועה על משהוא שקרה לפני שנתיים?
אובחנתי עם סכיזופרניה אבל לא היו לי הזיות ולא שמעתי קולות מעולם, איך זה הגיוני?
אובחנתי כאוטיסטית (השנה), זה אמור להשפיע לי על משהו?
הגיוני שקיבלתי כמעט לפני שנתיים מחזור והחזה שלי כמעט לא גדל ואני איזה 70a?
הגיוני שעשיתי את ההליקס לפני שנתיים ועדיין יוצא לי פצעים עיגולים ואינפקציה???
אובחנתי עם דיכאון לפניי שנתיים
אני בדיכאון מלפני חצי שנה (אובחנתי) ועכשיו הציונים שלי ממש יורדים המשך...
איך זה הגיוני שיש ילדה שאני מכירה שסיימה בית ספר לפני שנתיים והיא בת 19.4?