49 תשובות
אומייגד תרגישי טוב והמלצה שלי תמיד תספרי מה שיש לך על הלב לא משנה איך תמיד מי שאוהב אותך באמת יקבל אתזה
אנונימית
רפואה שלמה נסיכה 3>
תעשי איתה שיחה אחד על אחד, ותספרי לה את זה, אני מתארת לעצמי שזה לא קל לך, אבל זה יעשה לך טוב, זה יקל עלייך, זה משהו שהיא צריכה לדעת עליו, השיתוף הזה ביניכן הוא חשוב, ואני מאמינה שהיא תקשיב ותתמוך.
אין לך סיבה להתבייש, זו לא אשמתך וזה לא מגדיר אותך, זה לא מגוחך להסתכל על הצד המביך של זה, זה פשוט לא נכון, לא טוב עבורך, עם כל מה שאת עוברת אין סיבה שגם זה יקשה עלייך. את צריכה להבין שאין בזה משהו מביך, כי שוב, זה לא אשמתך וזה לא מגדיר אותך וזה לא מצביע על משהו שצריך להתבייש בו.
אין דבר כזה שתיגעל, היא תאהב אותך במחלה ובבריאות ואם לא היא לא האחת שלך
הכי חשוב שתישארי שמחה
אושר ושמחה זה הדברים הכי טובים שיכולים לרפא ולהעביר אותך תקופות כאלה.
בהצלחה! אוהב3>

זה חד משמעית לא קל, אבל זה הכי יעזור(:
רפואה שלמה ותרגישי טוב ❤❤
אני חושבת שכדאי שתדברי איתה אני לא חושבת שהיא תיגעל אלה תתמוך בך ותאהב אותך עם או בלי הסרטן ואם היא לא תהיה ככה כנראה היא לא שווה את זה
רפואה שלמה ❤
ותנסי לדבר איתה על זה היא תבין ותתמוך אין לך מה להתבייש
אם את צריכה משהו דברי איתי
רפואה שלמה
פשוט ספרי לה כמו שזה בלי להסתיר הכי טוב
למה שזה יגעיל אותה? יהיה לה חשוב שאת בסדר וזה
אנונימי
רפואה שלימה, אין מה להוסיף, מה שכתבו פה זה הדבר היחיד הנכון.
אנונימי
תרגישי טוב❤❤ עדיף שהיא תדע ממך מאשר מגורם מבחוץ, היא תעריך את זה הרבה יותר, ואם היא באמת אוהבת אותך היא תישאר איתך עד הסוף ואני בטוחה שהיא תישאר איתך
להבין שזה הבריאות שלך, ובבריאות שלך את לא צריכה להתבייש. את חולה וזה לא מבחירה, תנסי לחשוב על העובדה שהיא צריכה לקבל אותך איך שאת - ואני מניחה שהיא עשתה את זה עד עכשיו.
תהי ישירה איתה, כמובן שאם את עדיין לא מרגישה בנוח ומוכנה לשתף אז אל.
רק תעשי את זה מבלי לחשוב על "מה אם", כי אני בטוחה שאם את חשובה עבורה הדבר האחרון שהיא תרצה זה לגרום לך להרגיש לא בנוח.
תסמכי על עצמך ועליה קצת יותר.
מאחלת לך רפואה שלמה, החלמה מהירה ורק בשורות טובות 3> כאן תמיד.
שבוע מבורך :)
רפואה שלמה תרגישי טוב
אין לך סיבה להתבייש זה לא אשמתך ואני בטוחה שאם היא באמת באמת אוהבת אותך היא תקבל את זה ואין לה מה להיגעל מזה תבואי ותשתפי אותה בארהע עיניים
אנונימית
תרגישי טוב
תספרי לה אבל תזכרי שיש סיכוי שהיא תעזוב, זה לא קל להיות במערכת יחסים כזאת
אנונימי
רפואה שלמהה❤
תקשיבי אם היא אוהבת אותך אני בטוחה שהיא תתמוך בך ותעזור לך
תספרי לה רגיל ואת תעברי את זה
תהי חזקה
הכל יהיה בסדר
תרגישי טוב ורפואה שלמה נסיכה❤
קודם כל הכבוד שאת מצליחה להסתדר עם הכובד הזה איכשהו!!
ודבר שני אין שום סיבה שהיא תיגעל ממך, היא אוהבת אותך ותקבל את זה ותעזור לך לעבור את זה, וזה ממש לא בושה זה משהו שקורה
החלמה מהירה!
אין לי ממש איך לענות על זה אבל רפואה שלמה ושהשם ישלח לך בריאות ואושר אמן❤
רפואה שלמה אהובה❤
לא מביך בכלל,אנשים שאוהבים ישארו איתך ומי שחושב שזה מביך ילד בן 3
אנונימית
תרגישי טוב ורפואה שלמה, מקווה שהכל יעבור כמו שצריך❤

תקחי אותה לשיחה ב4 עיניים ופשוט תןציאי את זה ממך, תספרי לה שאיבחנו אותך עם סרטן. תרגישי תחושת הקלה ותהיה לך כתף תומכת במקום שתסתירי את זה ממנה, להסתיר זאת אף פעם לא הדרך.
אין בזה בושה, זאת לא אשמתך!
שוב, מקווה שהכל יהיה בסדר.
רפואה שלמה
אין לה שום סיבה להיגעל או לשפוט אותך כי זה לא אשמתך בשום צורה שהיא וזה יכול לקרות לכולם וגם לה ועדיף לך פשוט להוציא את זה ולא לשמור את זה
תרגישי טוב ❤❤ פשוט תגידי לה את זה אני בטוחה שהיא תקבל את זה ואין לך מה להתבייש
רפואה שלמה❤
ותנסי לדבר איתה על זה היא תבין הכל בסדר
תספרי לה אל תפחדי זה דבר שמאוד חשוב שהיא תדע לא משנה המיקום של זה
ורפואה שלמה ורק בריאות
שואל השאלה:
היא באה לבקר אןתי חצי שעה אחרי ששאלתי את השאלה
סיפרתי לה והיא אמרה שהיא צריכה לצאת מהחדר לנשום אוויר והיא לא חזרה ולא עונה לטלפון
אני יודעת שיש כאלה שנפרדים מהבני זוג בגלל שזה קשה.. אבל זה כואב..
אנונימית
רפואה שלמה
יהיה בסדר בעזרת השם
אל תתביישי מזה כי זה לא בשליטתך
קודם כל אני גאה בך שסיפרת למרות כמה שזה היה לך קשה.
ואי אפשר לדעת מה היא תעשה עם זה, אבל ברור שזה קשה לשמוע שהאדם שאנחנו אוהבים חולה, אל תמהרי לקפוץ למסקנות, תני לה זמן ולעצמך.
מובן שזה כואב, זה בסדר שזה כואב.
אם את צריכה לדבר אני פה.
רפואה שלמה ❤❤
זה לא אשמתך
אם היא בוחרת להתנהג ככה זו אשמתה
קודם תספרי לה על הסרטן וזה יציף בה חמלה ואמפתיה ולאחר מכן כשתספרי לה על מיקום הגידול הרגשות הללו ידכאו את הבושה והצחוק.
תרגישי טוב
פשוט תספרי לה,לא נראלי שזה יגעיל אותה
אנונימית
תבואי אליה ותספרי לה, היא בטוח תבין. רפואה שלמה❤
תרגישי טוב אל תדאגי היא תקבל אותך כי זאת את ❤
רפואה שלמה יפיופה ❤
כל מה שאיחלתי לכם מתחיל להתגשם סוף סוף
רפואה שלמה❤ תדברי איתה אני בטוחה שהיא תבין
א. רפואה שלמה
ב. אין מה להיגעל מזה אני בטוחה שהיא תעזור לך ותעשה הכל כדי שתרגישי יותר טוב
רפואה שלמה ❤
רפואה שלמה (: בטוחה שהיא תקבל ותבין ותהיה שם בשבילך ואם לא אז כנראה שהיא לא הבן אדם הנכון עבורך . 3>
אחותי את לא צריכה להסתיר את זה,
סרטן זה לא משהו מגעיל, זו מחלה שאמא שלי עברה אותה ואם אני בתור ילדה בכחתה א לא נכעלתי ממנה אין סיבה שהיא תיגעל.
אני מאחלת לך להבריא אחותי
תעדכני מה קרה איתה בסוף
אנונימית
אל תדאגי יהיה בסדר, אם היא אוהבת אותך באמת היא תהיה איתך
רפואה שלמה אהובה❤ אני לא יודעת איך לעזור אבל מקווה שאנשים כאן עזרו לך
תעדכני מה היה איתה בסוף!
קודם כל המון בריאות, מקווה בשבילך לכל הטוב
דבר שני כמובן שאת צריכה לספר לה. אך היא נפרדת ממך תדעי פשוט שהיא לא האחת, כי האחת תהיה שם בשבילך בטוב וברע
רפואה שלמה❤
דבר ראשון תרגישי טוב ורפואה שלמה
דבר שני את רק צריכה להאמין שזה יעבור בשלום ולהקשיב למה שהרופאים אומרים לך לעשות ובעזרת ה' זה יעבור ❤❤❤
תרגישי טוב❤❤❤❤❤
עם היא אוהבת אותך היא תקבל אותך