14 תשובות
גם לי אין זה בסדר
עושים דברים שאפשר לעשות לבד
אנונימית
סטיפס
לצערי גם לי אין, אני אישית מנסה להשקיע יותר זמן בתחביבים
וואי גם אני רוצה לדעת
אממ... אוליי מנסים להכיר באתרי הכרויות.. לבנתיים זה לא הולך לי חח
מוצאים חבר
גם לי אין
אנונימית
מתאמנים
מפתחים תחביבים
מדברים באתרים אונליין עם אנשים
אנונימית
נשמע עצוב . למה שלא תצרי כאן קשרים ?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שלא פשוט זה לא האתר בשביל חברים
אנונימית
^ האמת שמניסיון פה יש את הסיכוי הכי גדול משאר האתרים :/
שואל השאלה:
אנשים מעדיפים לדבר עם מי שהם מכירים
אנונימית
^ יש בזה משהו, אבל למשל בחברים לעט אפשר לנסות או שפשוט לכתוב למישהו גם יכול לעבוד עניין של מזל.
גם לי אין, לפי סקרים שעשו כ-12 מהאנשים מדווחים שאין להם חברים, אז זה ממש לא רק אנחנו
אנונימית
כ-12%**
אנונימית