6 תשובות
מחפשים ?
הולכים לסנטר
סתםסתם
נהנים מהלבד
מנסים אולי להתחבר לנסות להכיר אנשים וחברעם חדשים, זה יכל להיות נחמד
אולי מטפלים בעניין? את/ה לא יכול/ה פשוט להישאר בלי חברים.. תנסה להכיר, לדבר ולפתח שיחה עם ילדים שאתה לא מכיר
באותו הנושא: