התחברות הרשמה

מה עושים כשאין חברים?

כבר במשך תקופה דיי ארוכה אני מרגישה ממש לבד. אין לי אף אחד. אני לא מסוגלת לשטף שום דבר עם אף אחד ,ומרגיש לי כל כך לבד. זה מתחיל להכאיב לי ממש . אני לא יודעת מה לעשות.
31 ביולי 2019, 21:25
עצבבדידותסטטוסים    
2 תשובות
תמצאי עבודה זה ממלא את הזמן ואפשר להכיר שם אנשים
M
MDMA
את יכולה לפנות אלי בפרטי תמיד. אני פתוחה לחברים חדשים 3>>
H
HELLOKITTYLOVER3000
באותו הנושא:
מה עושים כשאין חברים ללכת איתם לסרט? באסה ללכת לבד
מה עושים כשאין ריזלה?
מה חיילים קרביים עושים כשאין מלחמה?
מה עושים כשאין כוח יותר לראות את החומר בהיסטוריה אבל חייבים ללמוד?
מה עושים כשאין עם מי לשתף על החיים האישיים?
מה עושים כשאין לך חברים ואת אחת הבנות הדחויות בכיתה?
מה אתם עושים כשאין לכם מצב רוח?
מה עושים כשאין כסף לקנות שמלת ערב לנשף הסיים בבית הספר?
מה עושים כשאין מה לעשות בכלל
מה עושים כשאין מה להגיד בשיחה בווטסאפ?
מה עושים כשאין לך מקום עם פרטיות בבית?