8 תשובות
כןכן, רק נראה לי מעט מידי
נשמע בסדר
אבל מה עם פעילות גופנית? זה לא משנה כמה את אוכלת זה משנה כמה את שורפת ואם כבר מדברים את יכולה להכניס יותר חלבון וירקות
אבל מה עם פעילות גופנית? זה לא משנה כמה את אוכלת זה משנה כמה את שורפת ואם כבר מדברים את יכולה להכניס יותר חלבון וירקות
לא מספיק
שואל השאלה:
כן פעילות גופנית אני עושה הליכות
כן פעילות גופנית אני עושה הליכות
אנונימית
שואל השאלה:
מה אפשר להוסיף אז?
מה אפשר להוסיף אז?
אנונימית
זה סבבה אבל נראה כאילו את מרעיבה את עצמך בערב
לא מספיק בכלל.
באותו הנושא: