3 תשובות
תנסי להתקשר
שלחי הודעה הכל טוב אם הוא לא יענה לך אז פשוט אל תדברי איתו יותר
לא. אם הוא לא "מועיל בטובו" לענות לך ולא יוזם שיחות ושואל לשלומך, אין לך מה להמשיך לנסות..
אם הוא היה רוצה הוא היה מתעניין, אם זה לא קורה כנראה שלא אכפת לו.
אני יודעת שזה קשה לשמוע אבל זו האמת, ומגיע לך יותר טוב ממישהו שלא מתעניין בך.
ממליצה לך להמשיך הלאה למרות שזה קשה לשחרר, את תראי שעם הזמן זה יכאב פחות.
אבל עדיף לך לשחרר ושיכאב קצת מאשר שתמשיכי לכתוב לו כשלא אכפת לו, כי זה חבל בשבילך.
אם את צריכה משהו מוזמנת לפנות אלי ואנסה לעזור