5 תשובות
להיות במאזן קלורי חיובי ולהתאמן
שואל השאלה:
39^
ולא ממש
39^
ולא ממש
אנונימית
מבינה אותך, בהתחלה זה קשה אבל מתרגלים עם הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
לא.
בגלל שהמשקל שלי ממש נמוך ומסכן אותי
לא.
בגלל שהמשקל שלי ממש נמוך ומסכן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
זהו, שלא^
הגעתי לשם בגלל אנורקסיה
זהו, שלא^
הגעתי לשם בגלל אנורקסיה
אנונימית