6 תשובות
אני גם לא אוהבת תגקט ג'נס. יש לי באדום
זה כן חרוש אבל יפה
הגיוני, לא מסכימה איתך בכל אופן.
כמעט כל בגד יכול להיות יפה כל עוד יודעים איך להתלבש אבל דעתך
אנונימית
הגיוני גם אני פחות אוהבת
שואל השאלה:
מגיד זה https://images.app.goo.gl/fnikj5f4p3s3h7qx7
מזעזע לדעתי אבל זה
עוד בסדר
https://images.app.goo.gl/xaptabu52iiarfjw9