3 תשובות
זה פשוט נהיה הרגל, תשתדל להרגיל את עצמך שבשניה שאתה לוחץ על האיתות אתה מסתכל על המראות
אני גם לא מסתכל אבל פשוט מזיז את הראש כל 10שניות לבדיקה וכשאני עושה פניה אני בדרך כלל עוצר לפני אז אני מביא מבט במראה כל זה בטסט
נסיון והרגל
ככל שתסע יותר אתה תראה שתתרגל יותר
הכי טוב ללמוד מטעויות