3 תשובות
אין זמן מוגדר, לשלוח מבט ולהחזיר למרכז הכביש.
וצריך לאותת לפני מעגל תנועה לעיתים.
המורה יסביר לך הכל.
צריך להיסתכל המון במראה לזמן קצר אם יש רכבים לידך אז בתדירות קצת יותר גבוה שאתה ניכנס לכיכר
לפניה שמאלה לא צריך לאותת אלא אם אתה פונה ימינה עדיף שתשאל את המורה נהיגה כי התאוריה שלי ישנה ויכול להיות המון שינויים
שואל השאלה:
^ חחח ותודה לך שבזכותך שמתי לב שאני על זכר במקום נקבה
אנונימי