10 תשובות
זה בסדר יקח לו זמן להתרגל וכל כמה זמן שהוא טועה לא כל הזמן כי זה יעצבן מאוד תתקן אותו
אם אפשר לשאול מה הלשון פנייה?
אנונימי
לא. כמו שזה חדש לך זה חדש גם לו, הוא מכבד אותך ומנסה אל תגרום לו להרגיש כאילו מה שהוא עושה זה לא מספיק
תאמת שיש לי חברה ששינתה את הלשון פניה
אולי הוא שכח פעם הבאה שזה יקרה תזכיר לו זה בסדר וזה נורמלי
שואל השאלה:
לשון פנייה הוא/הם
אנונימי
עדיין חלק מהלשון זה הוא ואתה בן אז לא מבין למה לתקן אותו אם הוא מדבר גם בלשון זכר
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שזה לא יהיה נחמד מצידי לתקן אותו, בגלל זה לא עשיתי את זה
אבל מה לעשות אם זה יהיה ככה כל הזמן?
אנונימי
זה ממש בסדר אבל תתקן אותו אם הוא טועה:>
שואל השאלה:
אנונימי, אני נולדתי בת, זה הקטע...
הוא מכיר אותי מהגן בתור בת
אנונימי
אה אז התבלבלתי בגלל שרשום אנונימי
אז כן תתקן אותו מידי פעם בסוף הוא יתרגל
אנונימי
שואל השאלה:
טוב, תודה!
אנונימי