13 תשובות
אני צמחוני, אז לא אוּכל חזיר.
אילולי הייתי צמחוני, כנראה הייתי מנסה, אך אינני יודע אם הייתי מחבב את הטעם.
כן... מה הבעיה?
בעיקרון אני לא מאמינה באלוהים אבל אישית אני לא באמת מתה על בשר חזיר
זה פשוט לא טעים חח
אני בטוחה שהם לא עושים את זה בלב שלם גם אם כן, - בתת מודע שלהם הם יודעים שזו האמת כי הם יהודיים. הנשמה שלהם יודעת כבר הכל פשוט הגוף החומרי עוצר אותה מלהעביר את זה למודע. ולכן אחרי שבדר"כ אוכלים משהו לא כשר אחר כך מרגישים רע ומועקה קלה כזו ( או אחרי עבירה אחרת כלשהיא. ) זו הנשמה שמרגישה רע אבל היא שוב - עוצרת את הגוף מלהרגיש את מלוא העוצמה שהיא מרגישה. אז תחשבו מה אתם עושים לנשמה שלכם במלוא העוצמה. לא כתבתי את זה כדי סתם לעשות לכם רגשי ובזבוז זמן, אבל אתם בנים של אברהם יצחק ויעקב - מה עם היהדות שלכם?..
^ השאלה פונה לאתאיסטים, איננו מאמינים ב'נשמה יהודית' או בחטאים כנגד האלוהות.
להניח שבתת־המודע יש איזו חרטה שאיננו מודעים אליה היא הנחה חסרת בסיס על אנשים אחרים.
איך ציפית שאתאיסט יקרא את זה וישתכנע מאותה תגובה?
לא, כי אני טבעונית
תלוי כמה כוח רצון יש להם
לא אחי
שמע ניסיתי וזה פשוט לא מצליח להיכנס לפה, כאילו איזשהו כוח עליון משפיע, הזוי רצח..
אנונימי
תגובה ראשונה- אז לא הבנתי את מתנהגת כמו דתייה אבל אתאיסטית?
אנונימי
בגדול כן אבל אני מעדיף לא מטעמי מצפון
כי החיות שאני אוכל היום זה בגלל שהרגילו אותי שזה בסדר אני לא רוצה להגדיל את מעגל החיות שאני אוכל, ההפך הייתי רוצה לצמצם אותו
אני אתאיסטית אבל סבא דתי ואני כן מכבדת ושומרת כשרות ומפרידה ועושה קידוש וכו...