12 תשובות
גם וגם
אלוהים זה האמונה היחידה שלי.
אני לא מאמינה בדתות לא ברבנים ושום כלום. רק באלוהים.
אני לא מאמינה בדתות לא ברבנים ושום כלום. רק באלוהים.
שואל השאלה:
אני לא סגורה על הנושא עדיין חח
אני לא סגורה על הנושא עדיין חח
אנונימית
גם וגם ,למרות שלפעמים קשה לי לקיים את המצוות
לא זה ולא זה
אאני מאמין בהשם בתורה
רק באלוהים
אנונימית
דת? לא מאמינה בדתות. מבחינתי האמונה בה' כוללת את האמונה בתורה, שהיא דרך חיים. ואין להפריד אותה מהחיים הפרטיים כמו שאי אפשר להפריד את האמונה בה' מהחיים הפרטיים. זה בא ביחד.
אני מאמינה גם וגם אבל לפעמים יש קטעים שאני לא מסכימה עם הדת
אני יודעת מה זה דאיזם, דיברתי נטו מההשקפה והאמונה שלי
לא מאמין בשום דת או אל.
גם בדת וגם באלוקים
באותו הנושא: