7 תשובות
לא ככה מרזים. פני לדיאטנית.
אי אפשר, פשוט תחכי עד שיעברו המחשבות
אנונימית
לעשות דברים כיפים
את צריכה יותר
תעשי דברים שאת אוהבת
תצאי לאנשהו
תיהיי עם אנשים
אנונימית
שתי מים, יעשה אותך פחות רעבה
וגם כשאת אוכלת תשתי שלוק מים כל ביס זה יעשה אותך פחות רעבה
700 קלוריות ליום אחד זה כלום וזה גם יכול להיות מסוכן.
אני עכשיו בחיטוב ואני אוכל 1500 בערך ביום וגם זה לא כלכך נעים.
אם את אכלת 700 בארוחה אחת אין לך שום סיבה להרגיש רע כי התת-מודע שלך עושה את הטעיות האלה מעצמו.
התהליך של ירידה/עלייה במשקל זה תהליך שאמור לקחת זמן וטעויות יקרו.