5 תשובות
טינה זה לא לסלוח ללא צורך, לא לסלוח זה פשוט לא לסלוח
אין הבדל משמעותי בחיי היום יום.
לשמור טינה זה ביטוי לשוני ללא לסלוח.
לשמור טינה זה ביטוי לשוני ללא לסלוח.
לא לסלוח זה בעצם לא לסלוח לבן אדם ולא בהכרח לרצות לנקום בו
לשמור טינה זה שבשלב מסויים אתה מתנקם כשיש לך הזדמנות
לשמור טינה זה שבשלב מסויים אתה מתנקם כשיש לך הזדמנות
שונר טינה זה לסלוח אבל עדיין לזכור לא אתה זה (נראה לי )
לשמור טינה זה לשנוא אדם ולבוא בגישה של שנאה אליו אחרי דברים\דבר שהוא עשה לך זה יותר המחשבה מערפלת בגלל איזשהו סיטואציה והאדם בוחר לשמור על הכעס והשנאה עליו. לא לסלוח זה פשוט מבחירתך שאתה לא רוצה לסלוח לאותו אדם אבל יש סיכוי שתסלח.
באותו הנושא: