9 תשובות
כמובן
כן.
כן.
כן
כן זה שהיא/ הוא לא אוכלים זה לא אומר שאני גם צריך לא לאכול
בטח שמותר. אבל כן יש אנשים עם הפרעות אכילה שזה מפריע להם לראות אוכל/לראות אנשים אוכלים וכל מני כאלה. בתור מישהי עם אנורקסיה לי זה הפריע אבל זה ממש לא אומר שאסור לך לאכול ליד אנשים עם הפרעת אכילה
מותר? תמיד מותר. יש אנשים שזה יפריע להם, זה תלוי בהפרעת האכילה ובאדם שאת/ה איתו.
תמיד אפשר לגלות התחשבות בהתאם. אני אישית מחלימה מאנורקסיה וממש לא אכפת לי שאוכלים לידי, אני אפילו אעדיף שיאכלו איתי.
תמיד אפשר לגלות התחשבות בהתאם. אני אישית מחלימה מאנורקסיה וממש לא אכפת לי שאוכלים לידי, אני אפילו אעדיף שיאכלו איתי.
כן זה רק גורם להם להרגיש בנוח(לי לפחות)
באותו הנושא: