22 תשובות
לא לוקחים ברצינות דברים ולא מודעים שמה שהם אומרים יכול רק לפגוע בבן אדם כמו זאת ^^
שואל השאלה:
זה באמת פוגע וזה גם מעצבן.
זה באמת פוגע וזה גם מעצבן.
אנונימית
את צודקת, אבל הבעיה היא שיש אנשים מטומטמים בשפע, כאן ובעולם
הם מתבכיינים רצח. חושבים שאלוהים חייב להם משהו.
לא מזלזלת. רק אומרת את האמת שהם צריכים לשמוע. זה הכל
לא מזלזלת. רק אומרת את האמת שהם צריכים לשמוע. זה הכל
אני מניח שזה פשוט מצחיק אותם
שואל השאלה:
סבבה אז אפשר להכווין אבל לא להגיד לבן אדם שהוא סתם בכיין ומתמסכן כי זה לא עוזר לאף אחד
סבבה אז אפשר להכווין אבל לא להגיד לבן אדם שהוא סתם בכיין ומתמסכן כי זה לא עוזר לאף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה הופכים את עצמכם למסכנים? איך החלטת בדיוק? מכיר אותם באופן אישי?
מה זה הופכים את עצמכם למסכנים? איך החלטת בדיוק? מכיר אותם באופן אישי?
אנונימית
שואל השאלה:
כן, איזה צורה בדיוק? אנשים מתבטאים כמו שהם מתבטאים
רוצה גם לומר לאנשים איך לכתוב שאלות?
כן, איזה צורה בדיוק? אנשים מתבטאים כמו שהם מתבטאים
רוצה גם לומר לאנשים איך לכתוב שאלות?
אנונימית
שואל השאלה:
אמרת שהופכים את עצמם למסכנים
אמרת שהופכים את עצמם למסכנים
אנונימית
שואל השאלה:
איך זה משנה משהו בדיוק?
איך זה משנה משהו בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה משנה?
מה זה משנה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא יודעים? הם קוראים את זה.
מה לא יודעים? הם קוראים את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
מי שכתב את השאלה קורא את זה. מי שצריך עזרה וכתב את השאלה הוא קורא את התשובה שלך!
תעבדי על הבנת הנקרא שלך. דחוף.
מי שכתב את השאלה קורא את זה. מי שצריך עזרה וכתב את השאלה הוא קורא את התשובה שלך!
תעבדי על הבנת הנקרא שלך. דחוף.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מה הקשר להתבכיין? זה שלא מסכימים איתך לא אומרים שמתבכיינים.
כאילו באמת מצטערת שקשה לך להבין מה אני כותבת כבר 10 פעמים
ובאמת תלמדו מה זה טאקט
^^ מה הקשר להתבכיין? זה שלא מסכימים איתך לא אומרים שמתבכיינים.
כאילו באמת מצטערת שקשה לך להבין מה אני כותבת כבר 10 פעמים
ובאמת תלמדו מה זה טאקט
אנונימית
רק אנשים שבמצב דומה יוכלו עם להבין ולעזור
זה לא בהכרח שכולם מזלזלים
זה פשוט שאתה צריך למצוא אנשים שבמצבך וירצו לעזור או חוו דבר או שתיים בחיים שלהם
ויכולים לעזור גם לך
זה לא בהכרח שכולם מזלזלים
זה פשוט שאתה צריך למצוא אנשים שבמצבך וירצו לעזור או חוו דבר או שתיים בחיים שלהם
ויכולים לעזור גם לך
כל אחד מושפע מהסביבה שגדל שקשה להתרגל אחרת.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא נעלבתי חח מה הקטע לחשוב שאנשים נעלבים רק כי הם לא מסכימים אתכם? זאת לא פעם ראשונה שזה קורה פה, אנחנו לא מסכימות וזה בסדר.
וגם לא דיברתי על שאלות כאלה למרות שגם במקרה כזה, מה הבעיה פשוט לא להגיב כלום ולצאת מהשאלה?
^^ הם באים ומבקשים עזרה, גם אם הניסוח קצת "בכייני" אפשר להתעלם ולהגיד מה הם יכולים לעשות. איך מישהו יתקן את עצמו אם הוא לא יודע מה לעשות?
^^ לא נעלבתי חח מה הקטע לחשוב שאנשים נעלבים רק כי הם לא מסכימים אתכם? זאת לא פעם ראשונה שזה קורה פה, אנחנו לא מסכימות וזה בסדר.
וגם לא דיברתי על שאלות כאלה למרות שגם במקרה כזה, מה הבעיה פשוט לא להגיב כלום ולצאת מהשאלה?
^^ הם באים ומבקשים עזרה, גם אם הניסוח קצת "בכייני" אפשר להתעלם ולהגיד מה הם יכולים לעשות. איך מישהו יתקן את עצמו אם הוא לא יודע מה לעשות?
אנונימית
^^^ הכל בסדר איתך??
שואל השאלה:
את כאילו מנסה בכוח שאני אגיד שנפגעתי
אז סבבה נפגעתי (לא באמת)
עכשיו את מוכנה להפסיק לחפור על הקטע הזה?
את כאילו מנסה בכוח שאני אגיד שנפגעתי
אז סבבה נפגעתי (לא באמת)
עכשיו את מוכנה להפסיק לחפור על הקטע הזה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיב על מה שאני רוצה זאת השאלה שלי.
אני אגיב על מה שאני רוצה זאת השאלה שלי.
אנונימית
בגלל שאנשים שכותבים על דיכאון בסטיפס עסוקים בלבכות מאשר לתקן את עצמם
שואל השאלה:
מה לא מוכנה לשמוע תשובה לשאלה.
את ענית, אני לא הסכמתי עם מה שאמרת. זה ברור לך או להסביר שוב?
מה לא מוכנה לשמוע תשובה לשאלה.
את ענית, אני לא הסכמתי עם מה שאמרת. זה ברור לך או להסביר שוב?
אנונימית
באותו הנושא: