6 תשובות
לגמרי
מסכימה
נכוןן!!! אני מסכימה לגמרי
לא ראיתי מישהו מכחיש שכולנו או הרוב פה מתנשאים על אחרים או על בעיות
יותר נכון פחות מעניין בעיות של אחרים
כ"כ נכון