4 תשובות
בכל אתר עם קהילה גדולה יש את האנשים שיזלזלו, ככה זה. רובם פשוט כנראה פחות מתחברים לאתר, הוא לא עוזר להם אישית, הם לא מסתכלים על הצדדים החיובים וכו.
מסכימה איתך. נכון שיש פה ספאמרים אבל לא כולם
xm1
כי הם מרגישים שזה חא מגניב להיות באתר אז הם מתגוננים חח זו דעתי
לצערנו, אנשים מתייבשים בזה שהם פה, והם מנסים לספר לעצמם שהם שונאים את המקום.