4 תשובות
בכל אתר עם קהילה גדולה יש את האנשים שיזלזלו, ככה זה. רובם פשוט כנראה פחות מתחברים לאתר, הוא לא עוזר להם אישית, הם לא מסתכלים על הצדדים החיובים וכו.
מסכימה איתך. נכון שיש פה ספאמרים אבל לא כולם
כי הם מרגישים שזה חא מגניב להיות באתר אז הם מתגוננים חח זו דעתי
לצערנו, אנשים מתייבשים בזה שהם פה, והם מנסים לספר לעצמם שהם שונאים את המקום.
באותו הנושא: