3 תשובות
לנשום נשימות עמוקות ואיטיות קודם כל להירגע
למדתי כבר שבחיים לא בדיוק נהנים, אין לי דרך להרגיע אותך כי אנחנו חיים בין התקף חרדה לאירוע למשבר, אבל מזה אנחנו צומחים ומתחזקים לאט לאט עד שמפתחים עור קשה ועמיד נגד זה.
זה לא קל, ולכן יש פסיכולוגים שעוזרים, עצות מההורים וחברים ולכן יש גם את האתר הזה
זה לא קל, ולכן יש פסיכולוגים שעוזרים, עצות מההורים וחברים ולכן יש גם את האתר הזה
יקירה
נשמע שהתקפי חרדה אינם זרים לך, ואולי גם אתמול חווית התקף שכזה. ממה שאת מספרת נראה שאת אדם פתוח כנה ומלא בנתינה, אך התכונות האלו גם משאירות אותך חשופה לפגיעה. שומע את האכזבה מכך שפוגעים בך אחרי שנפתחת, ואולי תסכול מכך שאת לא מצליחה להגן על עצמך.
אני רוצה שתדעי שברגעים כואבים כאלו, בהם את חווה שפגעו בך, את יכולה לבוא לפרוק את זה אצלנו. אנחנו מפעילים צ'אט בכל ערב ולילה, וניתן לעלות אליו באופן אנונימי, ולקבל אוזן קשבת.
מקווה שתוכלי לסמוך עלינו, ושנדע לא לאכזב אותך.
שלך, מתנדב סה"ר
נשמע שהתקפי חרדה אינם זרים לך, ואולי גם אתמול חווית התקף שכזה. ממה שאת מספרת נראה שאת אדם פתוח כנה ומלא בנתינה, אך התכונות האלו גם משאירות אותך חשופה לפגיעה. שומע את האכזבה מכך שפוגעים בך אחרי שנפתחת, ואולי תסכול מכך שאת לא מצליחה להגן על עצמך.
אני רוצה שתדעי שברגעים כואבים כאלו, בהם את חווה שפגעו בך, את יכולה לבוא לפרוק את זה אצלנו. אנחנו מפעילים צ'אט בכל ערב ולילה, וניתן לעלות אליו באופן אנונימי, ולקבל אוזן קשבת.
מקווה שתוכלי לסמוך עלינו, ושנדע לא לאכזב אותך.
שלך, מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: