11 תשובות
לא מומלץ
לא
כן אבל זנ לא נוח
האמ רצוי לתת לעוגות קצת לנוח...
אבל אם נוח לך ככה- לא חושבת שזה רע
אבל אם נוח לך ככה- לא חושבת שזה רע
לא
לא כדאי
כן, אבל למה?
זה אחכ יעשה לך כאבים, וזה גם לא נח
זה אחכ יעשה לך כאבים, וזה גם לא נח
עדיף שלא אבל לפעמים אין ברירה
לא טוב אבל אם זה חד פעמי זה בסדר
עד לפני איזה חצי שנה הייתי ישנה רבוע עם חזייה ואז הפסקתי כי אומרים שזה עוצר את הגדילה ואני כולה מידה בי איו לי בעיה שיגדל עוד וגם לשים את החזייה אחרי המקלחת איו לי כוח כבר התרגלתי
באותו הנושא: