13 תשובות
עדיף בלי
אנונימי
לא,זה לא בריא
ואני ישנה בלי
ואני ישנה בלי
זה נראה לי בסדר, זה פשוט לא נוח לדעתי
אני ישנה בלי
אני ישנה בלי
אני ישנה בלי כי הברזלים מכאיבים אבל זה סבבה גם אם למי שנוח לה
אני אוהבת לישון עם עקבים
בלי, זה לא בריא לגב
אני לא יכולה להיות בל
זה בסדר זה פשוט נראלי לא נוח
אני ישנה בלי
אני ישנה בלי
אני עם כי זה יותר נוח אבל עדיף בלי
רק אני לא יכולה בלי חזייה?
עדיף בלי זב יעשה סימן
אני ישנה עם כי אני כבר רגילה ואין לי כוח להוריד ואני גם שוכחת להוריד וזה נוח לי רצח
לא קורה כלום זה לא מסוכן או משהו זה עניין שלך אם נוח לך או לא
לי נוח מאוד
לא קורה כלום זה לא מסוכן או משהו זה עניין שלך אם נוח לך או לא
לי נוח מאוד
אני ישנה עם גוזייה
אנונימית