10 תשובות
כן בטח
לגמרי, אם את מרגישה בנוח לישון ככה
כן , אבל חורף אז לא יודעת עד כמה יהיה לך נעים...
כן, למרות שאני אוהבת לישון בלי חזייה בכלל
שואל השאלה:
אבל אם משיהו יפתח את הדלת?
אבל אם משיהו יפתח את הדלת?
מומלץ לא לישון עם חזיה
עדיף שתשני עם חולצה ולא חזיה
לגבי הדלת-אם את רוצה לישון בלי בגדים תנעלי את הדלת או שתשני עם חולצה גדולה פשוט
עדיף שתשני עם חולצה ולא חזיה
לגבי הדלת-אם את רוצה לישון בלי בגדים תנעלי את הדלת או שתשני עם חולצה גדולה פשוט
חצי מדינה עושה את זה
אנונימי
כן
באותו הנושא: