7 תשובות
שואל השאלה:
אין קשר ללהרגיש יפות, מי הן רוצות שיחשבו שהן יפות?? בנות אחרוצ או גברים???
אין קשר ללהרגיש יפות, מי הן רוצות שיחשבו שהן יפות?? בנות אחרוצ או גברים???
אנונימי
מה קשור זה נטו בשביל להרגיש טוב עם עצמך ,זה מעלה פשוט
שואל השאלה:
אז את אומרת לי שאם לא היו גברים בעולם בנות עדיין היו עובדות רק על התחת? בולשיט.
למה למה לא על היד הקדמית האמה או הגב? חלאס לשקר
אז את אומרת לי שאם לא היו גברים בעולם בנות עדיין היו עובדות רק על התחת? בולשיט.
למה למה לא על היד הקדמית האמה או הגב? חלאס לשקר
אנונימי
אי נראלך שכל דבר אנחנו עושים בשביל הבנים ?
בתור אחת שמתאמנת במכון יותר משנתיים אני יכולה להגיד לך שני דברים: אחד, לא כל הבנות מתאמנות רק רגליים/ישבן, כמעט כל מי שאני רואה במכון מתאמנת גם פלג גוף עליון בדיוק כמו שהיא מתאמנת לפלג גוף תחתון.
דבר שני, אנחנו מתאמנות קודם כל בשביל עצמנו ולא בשביל אף אחד אחר, אנחנו רוצות להרגיש טוב עם עצמנו ואנחנו ממש לא מתאמנות בשביל גברים אחרים.
דבר שני, אנחנו מתאמנות קודם כל בשביל עצמנו ולא בשביל אף אחד אחר, אנחנו רוצות להרגיש טוב עם עצמנו ואנחנו ממש לא מתאמנות בשביל גברים אחרים.
אנונימית
שמע אחי בתכלס היום זה יחסית נפוץ שבנות עובדות גם פלג גוף עליון שתדע.
אני יכול להסכים שיש דברים שבנות עושות בשביל לרצות בנים אבל להתאמן זה פשוט עניין של שיפור עצמי וחוסר ביטחון
למשל היא מרגישה חוסר ביטחון עם הגוף שלה כי יש לה תחת נורא קטן וגוף דקיק אז היא תלך למכון ותעשה מסה ואז היא פשוט תהיה מרוצה מהתוצאות בלי קשר למה בנים חושבים על זה.
זה כיף לשפר משהו בגוף שלך שהרגשת דפקה לגביו, היא די מתאמנת מאותה סיבה שאתה מתאמן
אני יכול להסכים שיש דברים שבנות עושות בשביל לרצות בנים אבל להתאמן זה פשוט עניין של שיפור עצמי וחוסר ביטחון
למשל היא מרגישה חוסר ביטחון עם הגוף שלה כי יש לה תחת נורא קטן וגוף דקיק אז היא תלך למכון ותעשה מסה ואז היא פשוט תהיה מרוצה מהתוצאות בלי קשר למה בנים חושבים על זה.
זה כיף לשפר משהו בגוף שלך שהרגשת דפקה לגביו, היא די מתאמנת מאותה סיבה שאתה מתאמן
זה מאוד תלוי גם בכל אחת, כי לכל אחת יש מטרה אחרת והעדפה שונה לאיך היא רוצה להיראות. כל אחת בוחרת איך היא רוצה להתאמן מהסיבות שלה, אני יכולה להעיד על עצמי שאני מתאמנת חד משמעית כדי שאני אוהב את עצמי ואת הגוף שלי וגם כי זה באמת עושה טוב, נגיד כרגע אני בתקופה מאוד לחוצה בלימודים ובגלל זה אני באמת לא התאמנתי הרבה זמן ובאמת זה עושה לי רע שאני לא הולכת למכון גם אם סתם מדובר באימונים קצרים, זה באמת עוזר לי ברמות מבחינה נפשית
אנונימית
באותו הנושא: