5 תשובות
שתיפול יהיה מימים עליה בטיקטוק
מפגרת
זה כלום לעומת מה שעושים אנשים אלימים מימין למפגינים בהפגנות, כולה הפריעו לשידור עם דגל וצעקו בושה אפשר לחשוב
למה היא הולכת להפגנה שהיא בהיריון? זה לא חכם בעיניי ואנשים צריכים לקחת את ההפגנות בפורפורציות
^כי זו העבודה שלה. היא כתבת, מזה היא מתפרנסת. חוץ מזה, במקום לשאול מדוע היא מבצעת את עבודתה למה שלא תשאלי מדוע המפגינים אלימים כלכך?
לשאלתך, ממש עכשיו קראתי את הכתבה שהעלו באפליקציה של 14. לא מופתעת, בימים האחרונים היינו עדים להרבה אלימות מצד המפגינים, לדוגמא מה שהיה היום עם דיכטר.
צר לי מאוד שזו הרמה, חבל לי שהיום בשביל למחות צריך אלימות, ושהדברים האלה הולכים יחד עבור חלק רחב מהמפגינים.
לשאלתך, ממש עכשיו קראתי את הכתבה שהעלו באפליקציה של 14. לא מופתעת, בימים האחרונים היינו עדים להרבה אלימות מצד המפגינים, לדוגמא מה שהיה היום עם דיכטר.
צר לי מאוד שזו הרמה, חבל לי שהיום בשביל למחות צריך אלימות, ושהדברים האלה הולכים יחד עבור חלק רחב מהמפגינים.
באותו הנושא: