10 תשובות
אבל זה קורה אוטומטית שלוקחים חלק מהמשכורת ושמין בצד בשביל הילד
זה התחיל לפני איזה שנתיים, לא נראלי רלוונטי שתעשי את זה בשביל חמישים לחודש רק שנה (עד גיל 18)
לא נורא.. תנסי להרוויח
זה לא חמישים שקל לחודש מאיפה הבאת את זה
כולם עושים , אוטומטית פשוט ההורים שלך יכולים רק להחליט אם לעשות את זה גם משלהם בנוסף כדי שבסוף זה יוכפל
אנונימי
שואל השאלה:
זה 55^^
זה 55^^
אנונימית
לא
זה כמה אלפים
בואי אף אחד לא ייתן לך להתחיל את החיים העצמאיים עם 1000 שקל
שואל השאלה:
זה כן זה התחיל מהקורונה את כנראה לא מדברת על אותו דבר
זה כן זה התחיל מהקורונה את כנראה לא מדברת על אותו דבר
אנונימית
באותו הנושא: