5 תשובות
גם לי לא עשו
אנונימית
מבאס אבל זה לא עד כדי כך נורא
קצת מבאס, לא עשו לי גם. זה משהו שצריך לעבוד קשה כבר בגיל צעיר כדי שיהיה לך בצד כסף. אבל בתכלס זה לא מונע ממך כלום זה פשוט שהתחלת הנקודת התחלה שלך היא קצה שונה מאחרים ואין מה לעשות.
גם לי לא עשו
לא ככ מבאס..
דרך אגב המדינה נותנת לכל קטין (שמתחת ל18) סכום כסף כל חודש.. אז עדיין יש לך חיסכון..